PGC - Polska Grupa Ceramiczna

 

 

PGC Polska Grupa Ceramiczna powstała w marcu 2013 roku z inicjatywy właścicieli jednych z największych firm polskich z branży płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej i armatury w odpowiedzi na potrzeby rynku i wymagania klientów. Członkowie grupy zakupowej PGC od lat dystrybuują produkty najbardziej prestiżowych fabryk z całego świata poprzez sieć kilkudziesięciu salonów sprzedaży. Polska Grupa Ceramiczna połączyła ze sobą różne podmioty gospodarcze, co pozwoliło na wymianę wiedzy i doświadczeń specjalistów z różnych branż.

 

Dokładna analiza potrzeb zakupowych Partnerów PGC pozwala Spółce na precyzyjne tworzenie ofert handlowych. Produkty wybierane dla Partnerów PGC to wyselekcjonowana grupa towarów spełniających określone założenia Spółki. Obecnie w skład grupy wchodzi 16 największych firm polskich z branży płytek, ceramiki i armatury. Siłą Spółki jest bez wątpienia, możliwość dokonywania zakupów zbiorczych na znacznie większą skalę, dzięki czemu z każdym dniem rozwijamy się coraz bardziej.

 

Branża ceramiczna cechuje się nieustannym rozwojem, nie stoi w miejscu, co czyni ją niezmiernie ciekawą i nieodkrytą. Jest to bardzo istotne, bo właśnie ten obszar jest swoistym pozwoleniem na podanie klientowi odpowiedzi, zanim zdąży zadać pytanie. Kreowanie i tworzenie innowacyjnych produktów to cel, który przyświeca autorskiej marce Polskiej Grupy Ceramicznej - Ceramica Limone.

 

Od 2013 roku oferta produktowa marki Ceramica Limone konsekwentnie się rozwija. Stworzone kolekcje są owocem umiejętnego połączenia tradycyjnych, klasycznych rozwiązań z nowymi, nieustannie zaskakującymi trendami. Płytki produkowane są przez producentów polskich i zagranicznych, w najnowocześniejszych fabrykach, z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, dzięki temu oferta marki Ceramica Limone zawiera w sobie absolutnie unikatowe formaty, zróżnicowane pod kątem stylu, wzorów i zastosowań, pozwalające klientom na swobodę w aranżacji ich własnych wnętrz.

 

Grupa zakupowa PGC z roku na rok odnotowuje wzrost swoich obrotów, co jest dowodem na jej dynamiczny rozwój. Jednym z głównych założeń jest poszerzanie horyzontów spółki. Nasi partnerzy mogą pochwalić się wyczuciem trendów i estetyki współczesnego klienta, co sprowadza się do tego, że stają się liderami nie tylko na rynku polskim, ale i zagranicznym.

 

W salonach należących do spółki znaleźć można produkty najbardziej znanych marek na świecie, ich elementy armatury i płytki ceramiczne owiane włoskim zamiłowaniem do klasyki, z hiszpańskim temperamentem, oraz te z polskich fabryk o najwyższej jakości.

 

PGC wraz z partnerami ma w planach otworzyć w całej Polsce kilkanaście sklepów, także w systemie franczyzowym. Wychodząc naprzeciw wymaganiom rynkowym rozwinie się również działalność online – sprzedaż internetowa. Do oferty PGC wejdą zupełnie nowe produkty od cenionych producentów. Polska Grupa Ceramiczna zaskoczy w najbliższym czasie prezentacją kolejnych swoich autorskich marek.

 

https://pgc.com.pl/bnr/118/nowy_1.jpg